24.11.10

oh | ape | lagi???

Assalamualaikum w.b.t.............


eh eh..kenapa nih?
ape yang ape lagi nih?

SEDIH + STRESS + KESAL + PUTUS ASA + PUTUS HARAP.
NEGATIF + TIDAK SEHAT JIWA RAGA + NAK GILO.

sebenarnya kebelakangan ni banyak menda tak bez jadi. maka, seperti asek memikirkan dugaan apekah? buat ini tak kena..itu tak kena.. kenapa la...dan ape lah lagi lepas nih? 

oh korang diluar sana.

doakanla yang bebaek untuk aku yep dalam menghadapi hidup penuh pancaroba. wah ayat lagi siket da nak sama hebat cam A. Samad Said. tetibe teringat statement wajeb masa skolah rendah kalo time buat biodata.

"ingatku dalam doamu".....hehehe.

tu saja nak cakap sambel layan blues...bukan blue ok.harap maklom...


kata-kata : tolong ingatkan aku tentang menda hepi.sebab hamper terlupa dengan kehepian yang penah ada...mode ---> pilu yang telus.

1 komen panas:

damha said...

sesungguhnya hidup ini memang penuh dgn pancaroba...itulah dugaan yg mesti dihadapi oleh setiap insan yg bernyawa..oleh itu kenang daku dalam doamu......mcm ayat A.samad said ka...he333

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...