3.11.10

aku | dan | musuh


Assalamualaikum w.b.t.............

aku ada musuh. musuh dalam selimot ke ?
BUKAN....ini musuh ade kat mana-mana.
aku tak suke. aku rasa nak tampar je kalau jumpe 'c dia'.
aku memang sejak kecik tak ngam ngan 'c dia'.
makayah aku pun tak suke dgn 'c dia'....
kalau aku pegi maen kat kawasan 'c dia' masa kecik² dulu.
makayah aku marah...balek kompem kena sebat.
dengan tali pinggang besor polis bapak aku.
gila kan..betapa mereka tak berkenan dengan 'c dia'.
memang aku bermusuh sejak kecik...apa nak jadik.jadik!
sekarang ni da besar, aku maseh bermusuh dengan 'c dia'.
dan aku tak tahu sampai bila aku nak berdendam.
apa-apa pon, korang aku sayang..korang jangan risau.
aku hanya bermusuh dengan 'c dia' je sampai bila².
sebab.....bagi aku. 'c dia' ni memang takleh diharap.
kecik² taknak mampos, da besar... sedot darah orang.
nah...mampos kau!! aku spray kau sampai mati...
puashati aku....huh!


kata-kata : derma darah tak maho. sedot darah je keje.sedot lemak tak maho plak!?memang nak kena picit.

4 komen panas:

one2paii said...

udoh nak buek camno..dah tuh jek kerja yg die mampu nak wat..eden pun pasroh jerk bila die datang..haha

AngahSayang2314 said...

cian dia....dia pun nak hidup gak hehehehe

angah 4llow uuu jom tukar2 link

zu said...

haha.. lawokla..
blogwalk here.. best! ;)

habibah abdul said...

angah : makasih yok.i follow u too.
zu : sila...sila..dialu-alukan.heh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...