19.10.10

tenet | agak | gelong

Assalamualaikum w.b.t.............

serius benci situasi ni.
ENTER. loading.............................................sampai 15minit.
so, beberapa baris perkataan aku taip ni korang darab 15 minit.

selepas 60minit...ni je la hasilnya.
minta maaf yer. maknanyer disini. tido aje ler gamaknyer.

kata-kata : tenet ni wat jiwa gangsterku terguris....

4 komen panas:

one2paii said...

serius..gua pun sama..sakit ati gila da nie ngan beruk band nie..over limit 5g da..nak update blog jadi malas..sebab da slow gilo nie..leh jadi gila gua nie..ape kater lu upgrade kan beruk gua ni,,hahaha

habibah abdul said...

boleh je one2paii..tuk ekau.apo pon bleh. Beruk ja maho upgrade.band nyer maho ditanam idop2?

sgt xsyok.kat opis lak gua banyak kije.xsempat nk cekidaut..cekidaut korg.heh..

dunspeak♥ said...

aku paham perasaan nieh. Stress bila tenet slow mengalahkan siput sedut

habibah abdul said...

makasih dunspeak kerana memahami..
aku rasa nak haish..isk...hey...haish.
wah..gaya nak emosi lebih.haha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...