17.10.10

budak | baru | belajar

Assalamualaikum w.b.t.............

blog..oh blog...saya ada pesanan penaja.
saya budak baru belajar. kalau salah, tolong tunjokkan.
kalo tak femes, tolong follow.hehehehe....
(sempat promote lak...tamalu betol ek)

woh..tahun ni banyak menda aku blaja. tu sebenarnya pasal aku coba memujuk hati yang lara.
kenapa lara? sebab aku terpaksa tolak pluang sambung stadi kat UiTM shah alam.
kenapa yer? alah...dulu penah cerita kot. mesti korang tak perasan. ni ade link cite masa zaman dolu-dolu aku tak sambung "degree UiTM???"

pape pon..aku sangat percaya. tiap menda yang terjadi dalam hidup ni. ada hikmahnya.. positif kan aku ? (padahal bengkak² mata)

kata - kata : sedang berkira-kira untuk memenuhi wishlist bagi tahon ini....
satu-satu...DONE!eh..belom lagi ler.heh..poyo lebih..

4 komen panas:

one2paii said...

blog baru pun nampak cam da expert..kira ok lah tuh..kira kelebihan sebab kita pandai berblogging..nak ajau..?meh ..amik rotan buluh..kalo salah gua sebat jerk..ahah..(tak tak,xmo sehbat..cian kat lu)

habibah abdul said...

hahahaha...makasih one2paii. mana ada expert..nampak cm bersepah² je ni kan.hehe...neway, thanks.

garang woh..jangan sehbat. nanti calar² woh.turun rege hantaran kang.hakhak...tetiber lak sal hantaran.

one2paii said...

lu nie dah memikiau nak berkahwin nie..haha..lu selamba badak jerk gi pinang bf lu..baru die tahu lu sayang die..hahah

habibah abdul said...

hahaha...menda lak "memikiau" tu? da macam meow2 pon ada.adeh..jgn guna bahasa istanbul leh x one2paii...?

nanti gua htr rombongan mrisik kamo. siap kompang dangdut...yyyyuuuuuuuuu~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...