6.6.10

selamat | pengantin baru | hana♥farhan

Assalamualaikum w.b.t......................

wah..da kawen da kawan aku sorang lagi..tak sangka akhirnya kawen juga hana ngan a'an (tempe)...
da mmg jodoh dorang..rasa cam perkenalan dorang yang mula-mula dulu tu satu penyebab je kan.
n aku tumpang gembira dorang akhirnya bahgia sampai ke jinjang pelamin dan seterusnya hingga ke anak cucu dan terus sampai ke akhir hayat.

hana ni kawan aku yang baik sejak ktrg zaman kecik-kecik dulu.ingat lagi main beskal sama-sama, g makan KFC sama-sama. bergosip sama-sama...ups!bergosipke?haish...mana ada.tersalah taip lak kat sini.

farhan ni pulak kawan aku masa aku g kem PKSN satu masa dulu masa zaman muda-muda. dia ni pn agak pendiam n asik wat muka ketat..so that, kitorang panggil dia 'tempe'.muka nak kelat cam tempe.ahak...

dia ni try ana sambil segan-segan...akhirnya da mmg jodoh dorang berdua da tertulis. maka, jadila dorang pengantin hari ni.hehe.. so, aku suka tengok kawan-kawan aku da kawen dan aku suka jugak dengar orang tanya aku 

"ko bila lagi nak kawen bib?"..aku suka soalan ni.pendek kata aku da biasa dengar.

dan aku harap soalan tu juga leh jadi doa tuk aku dapat jawab soalan tu satu hari nanti..

pada jalina-kawan aku kat darul ehsan.aku tak sempat la g uma kau.cz aku kena balik kampung kat melaka.kembar aku wat cukur jambul anak dia.wah...bib,kembar ko da ada anak..kau bila lagi?cis..aku kena lagi.hehehe...sila bersabar yer.kalo jodo tak kemana..wah,jawapan artis gitu..k la..jauh perjalanan pasni.babai...


p/s : selamat pengantin baru wat semua kawan-kawan aku yang da kawen siap-siap.n pada yang da mengandung siap-siap,pun tahniah juga..


0 komen panas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...