14.6.10

dugaan | apakah | ini ?


Assalamualaikum w.b.t......................

tajuk entri aku kali ni...dengar je da rasa cam nak nangis kan...?
wah..ramai yang tanya aku. bib...ko kenapa ni?isk...isk..isk..aku tak pape pun la.

biasala kan.hidup ni bukan selalu nak bez n gembira je. tapi agak letihla kan kalau asik tidak bez n asik tidak gembira je kan. tapi aku hampir sudah imun dengan semua ini..tetapi aku hanyala manusia biasa. kesabaran yang ada batasnya. eh..eh..nape ayat aku ni semacam je bunyi nyer...cam geli lak aku baca balik.hehe...pape pun blog.sukati aku la kan blog kan..ni blog aku kot..heh.

tapi bila cam teringat balik..aku rasa cam terkilan sikit la. pasal cam banyak menda terlepas dari dulu lagi. sayangnyer kan..tapi nak wat cane. takde rezki bib....maybe rezeki kau kat tempat lain kot. sabar yer...

ok..takpe la pasal tu.cz rezeki kan di tangan tuhan...kite kena sentiasa bersyukur dengan apa yang kita peroleh. ramai lagi kat luar sana tu yang lebih teruk keadaan dia dari aku...cewah.

n ni pasal jodoh plak..kenapa ramai yang susah tentang jodoh ni yer?aku da cukup susah untuk menda-menda yang lain..n cukupla kesusahan-kesusahan ini. biala kesusahan lain yang nak datang menjenguk aku datang di hari & waktu yang lain.sebab aku penat la buat waktu ini...dan sebenarnya jodoh ni gak adalah ketentuan Tuhan. cuma akan ada satu penyebab untuk melancarkan perjalanan jodoh tersebut. tapi aku da rasa cam amat-amat menyusahkan semua orang kerana hal tersebut..tolongla berhenti untuk memikirkannya seketika... 

da bermula la suara2 sumbang akibat aku masih belum berkahwen ni.. 

" kau | bila | lagi ??....... " 

seperti biasa..jawapan artis ku.sabarla.kalau jodoh tidak kemana..eceh~~ 

maka, kepada semua peminat..sila doakan jodoh saya cepat yer supaya anda tidak penat bertanya lagi dan berfikir setiap hari mengenainya...ahak!

dan pasal bola..aku rasa korea selatan menang la kot kali ni..hehehehe.da la muka korean look..ingat pandai main mahjung je.sekali pandai main bola beb..siap masuk piala dunia kat afrika selatan..main ngan greece pn menang sampai 2-0...permulaan yang baik dari korea selatan.


i likkkkkkkkeeeeeeee it~


ok...aku tuka topik seketika daripada cerita-cerita berbaur kehidupan..
maka, percaya la. "future is unpredictable..." ---> tol ke spelling aku tu?ah..bedal je la.
asalkan ada bunyi2 omputih. dan akhir sekali, Tuhan.....berikanlah aku kekuatan.AMIN.

p/s : ku tujukan lagu rahimah rahim- gadis dan bunga tuk kamu-kamu.take k ya


motif : sukati aku la kan.tetibe lak lagu ni kuar kat headphone aku ni hah..ku tujukan saja.

0 komen panas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...