6.5.10

cuaca | sangat | panas

Assalamualaikum w.b.t......................

haish..kebelakangan ni cuaca dan iklim dunia adalah sangat tidak menentu.kejap panas..sangatlla panas.kalo ujan lebat..lebatla jugak.so, ramai yang kurang sihat dan tidak dapat bekerja ngan sempurna.ada yang batuk-batuk, ada yang sakit tekak dan kerongkong, ada yang pening-pening dan ada juge yang sakit perut..ape kena mengena lak sakit perut?bia la...yang penting tu melambangkan simptom sakit...

oleh kerana banyak sangat sekarang ni pembakaran terbuka, penggunaan peti ais 6tingkat dan juga aircond di dalam bilik air..maka, ini telah menyumbang kepada aktiviti pemanasan global pada alam ini sekaligus penghasilan kloroflorokarbon telah menjadikan dunia ini panas..

namun begitu, aircond rosak juga menyebabkan aku dan yang lain-lain kepanasan dan menyebabkan hati pun otomatik cepat menjadi panas...walaupun ada aircond tu spatutnya sejuk.aku tak tahu kenapa dan apa masalahnyer ngan aircond tu..mungkin dia merajuk akibat ktrg suma ada bawa kipas tangan dari rumah. bukannyer pe pun en aircond, kitorang cuma nak sediakan kipas sbelum aircond rosak je..harap maklum.

dan sungguh tidak selesa wat kerja dalam keadaan panas. maka,cepatla betulkan aircond yang dceritakan disini..sekian, terima kasih.

hari ni hari rabu..esok khamis.pastu jumaat..jumaat malam aku nak g meng'holiday'kan diri ke pangkor lak. minggu lepas da ber'coti' kat melaka bandaraya bersejarah..heh,bulan ni da leh diklasifikasikan sebagai bulan bercuti dan bajet lari..pasni bawa bekal ler hari2 gamaknyer. harapan aku- semoga holiday ke pangkor ni adalah yang terbaek. hopefully.....

so, da malam...anak buah aku ada di sini dan sdg menangis mencari ayahnyer yang keluar seketika.maka, aku akan tunjukkan bakat terpendam aku sebagai seorg yang sangat bersifat keibuan..tak payah la wat muka. iyerkan je la. ni blog aku kot..ceh. 

T.A.P.I aku mmg ada sifat keibuan ok...G.A.R.A.N.G.....hakhakhak.


p/s : cintai alam sekitar...jangan wat pembakaran terbuka.

2 komen panas:

azzurious said...

panas ekk org tingkat atas... rasakan ape yg kami rasa... muahahahaha

biblawa said...

hahahahahaha..tu r pasal.kome pun panas juge yer.so,kite-kite ni kna la c0ol yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...