14.4.10

hari | tua | 0904

Assalamualaikum w.b.t...............

selamat hari lahir buat aku ngan kembar aku, Khadijah yang da slamat pun lahirkan bayi lelaki comel yang namanya pun agak comel....Muhammad Qayyum Rayqal. 

ada apa dengan kau tahun ni yer? rasanyer cam tahun-tahun sebelum ni.sama je..takde pe yang dibanggakan.cuma bezanya tahun lepas aku sambut tarikh ni sebagai student.tahun ni aku sambut sebagai sorang pekerja.

Actually, aku dilahirkan kembar..tapi kembar tak seiras.tak pat sama-sama membesar dengan sbenar-benar kembar atas sebab-sebab tertentu..tapi ktrg still keep in touch walaupun kembar..kamo suda ada family sendiri,anak sendiri dan hampir lengkap kehidupan kamo. tapi...walaupun kitorang kembar.tapi tak bermakna takdir dan jalan hidup kitorang sama. dia ada kelebihan dia sendiri..dan aku.aku la kan.so, masing-masing dengan rezeki masing-masing.

so, cerita sikit pasal tahun ni..tarikh ni biasa je.hari jumaat yang mulia gitu..dan sbenarnya..tarikh hari ni rasa cam tak bez pun ada. sampai rasa tak perlu ada pun takpe. semua orang cakap sal jodo.pastu jodo..pastu jodo lagi.dan jodo-jodo lagik berbillion jodo..makasih ya semua kerna mengambil berat. smoga doa-doa kamo menjadi kenyataan dalam hidup ini..ececeh.da start men jiwang...

dan diingatkan pada kamo HABIBAH..sila jangan garang sangat. sila sopan sedikit. sila berdoa selalu dan sila jangan memilih..kau hengat kau shantek sangat...hohoho. tu saja entri kali ni....selamat hari jadi buat kamo yang hari tua nya jatuh pada hari ini,bulan ini dan tahun ini.

.......S.E.L.A.M.A.T  H.A.R.I  J.A.D.I.......

1 komen panas:

damha said...

slmt ari jadi habibah.....
setahu saya habibah ni mmg sopan santun orgnya....he333

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...