19.4.10

celcom | vs | streamyx

Assalamualaikum w.b.t......................

celcom broadband vs streamyx rumah abang aku..
mmg la amat lembap ini celcom broadband..nyirap je rasa.saba je la...
so, ni aku tumpang streamyx uma abg aku kat sbelah ni..laju kit.so,broadband ni leh la aku pk nak bg sewa kat sesapa...so,sesiapa berminat.sila PM aku..hahaha.yer-yer je..
since cam laju kit guna ini streamyx wireless...aku nak update blog.

heh..actually diz weekend cam bez sikit.aku pat cukup tidor.cukup beriadah semalam ngan kengkawan lamo.kat KOPETRO dulu..rindu agak terubat.heh..sbenarnya patut nak balik kampung melawat kembar.tapi baby dia masuk hospital lak..so,kitorang plan balik next week la...tapi hadiah da beli ni siap-siap.hehehehe...

ehm...sok da keje.penatnyer kan..tu la,ingat senang ke nak cari duit ni.camtu la makbapak kite dulu kan cari duit nak membesarkan anak-anak.hehehe..kat opis aku da meriah sal plan nak wat family day ke pangkor..tempat aku lepak-lepak masa zaman blajo dulu..cz ada member kat lumut sana.so,hampir tiap-tiap minggu ke sana...pekena ABC.sangat syok..heh.aku as a bendahari....membantu la setiausaha sulong lelaki kat opis aku tu...nampak bersemangat dia.tahniah diucapkan kerana semangat dia merealisasikan percutian ini.hehehehe....so,tunggula hari kerluarga yang dijanjikan tu..hehehe.


so,tu je rasa nak tulis..kempunan wallet "guy laroche"..uwa..uwa..dimanakah kamo wallet oh wallet.

2 komen panas:

aisya said...

hehehehe..testing 123

damha said...

saya nk tanya cikit pada bib adakah berukband celcom tu masih di buka lg ka utk disewa....teringin la pulak nk sewa....he3333

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...