21.2.10

aku | kembali | tenang

Assalamualaikum w.b.t..........


kebelakangan ni asyik mode tak besh je...dan hari ini kembali menjadi tenang..
bez nya keadaan ni kalau boleh berterusan...suka-suka-suka-suka dan suka lagik.
baru-baru ni dapat dua jenis surat yang saling tidak berkaitan.
satu surat pemberitahuan ttg konvokesyen aku yang aku da tak ingat langsung.heh...
satu lagi surat saman...sabar je la.tu pun surat yang aku da tak ingat langsung...
tp ingatan aku kembali datang pabila mendapat surat2 tersebut..sabar je la.
konvo aku nampaknye bakal berlangsung bulan Mei ni...lama gak.ishk3x....so,kepada kawan2 aku.
korang leh la kumpul duit..aku nak bunga banyak2.cam dalam tv.kalo konvo je ada bunga..cam da sinonim ja.walopun aku tak tau nape kna bagi bunga..tak bagi kasut ke, baju batik ke, hamper ke...hak3x..sukati aku je ek request menda2 camtu...tak senonoh tul...
aish..yang sal saman ni, aku kena setelkan 7hari dari tarikh surat tu sampai...potong stim tol la..menci3x~

p/s : jom g karaoke weh.......nyanyi lagu uji rashid.huahuahua...

1 komen panas:

damha said...

tahniah bib diatas konvokenyen tu walaupun masa telah beredar berlalu pergi meninggalkan memory indah...he333

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...