1.1.10

tahun | baru | 2010

Assalamualaikum w.b.t......


pejam celik...pejam celik da masuk tahun 2010...
di mana 2009 sudah pun berlalu..sekejap je rasa. ye ker sekejap..?
2009 - tahun yang penuh mencabar wat aku rasa nyer...pelbagai suka duka,ketawa bermuram durja....dan seumpamanya..tapi harapan untuk 2010 ini mestila nak yang terbaik kan...

knapa bila masuk tahun baru je org cakap sal AZAM...bukan AZAM yang lelaki/pakcik/cikgu/adik/mat rempit tu ek.tetapi pasal yer la..AZAM yang lagi satu tu..tentang setiap misi dan visi kita masing2 untuk tahun ini..

tetapi...rasanya masih ada azam 2009 yang sikit dulu tu pn tak lepas lagi..macam mana nih?
so,harapan tahun ni harap2...lebih banyak kejayaan dan kebahgiaan yang akan aku peroleh.

AMIN.........

sekarang....aku suda de kommitmen baru. jadik seorang yang dalam mode : bekerja..
baru kerja tapi kat tempat lama,maka,masih dalam menyesuaikan diri dalam tugas-tugas baru yang dah d'pertanggungjawabkan.
mujur ramai kawan yang membantu dan memberi sokongan..eceh.ayat cam wakil rakyat lak..
terima kasih semua yer...jasa2 anda akan ku kenang dan hanya Allah saja yang dapat membalasnya.

DAN....sempena tahun baru ni. diharapkan hari-hari yang mendatang akan menjadi lebih bermakna buat kita semua dan akan sentiasa diberkati Allah S.W.T.


1 komen panas:

damha said...

slmt tahun baru juga drp saya utk tahun 2010...2011 n 2012...
boleh ka ucap utk 3 tahun sekali...he333

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...