2.1.10

selamat | sambung | blaja

Assalamualaikum w.b.t........


tahniah pada semua kawan2 yang dapat peluang melanjutkan pelajaran tahun baru ni.
jangan sia-siakan peluang yang ada ni....gunakan sebaik mungkin. ramai lagi kat luar yang tak berpeluang. so, selamat sambung blaja dan tahniah cz dah berjaya ke puncak menara gading..

Bachelor of Computer Science (Hons) (Multimedia Computing)

programme provides theoritical and practical underpinnings for a category of computer specialists/ scientists/ practitioners who utilizes sophisticated multimedia technology and systems for complicated end-user requirements. With groundings in computer science, this programme focuses on the computing aspects of multimedia with broad knowledge of all technical aspects of multimedia computing such as multimedia technology, multimedia design and development, computer graphics, visualization and animation, human-computer interaction, multimedia programming, virtual reality, game design and development, distributed multimedia, and digital video and audio technology.

so, jangan putus asa..kita menuntut ilmu bia sampai ke negeri cina..... 

bib...knapa kau tak sambung blaja?
ko nak kawen ek?ko nak keje ek?ko da malas nak blaja ek?
aleh...2tahun je la bib oit..pe la kau ni..sayang je tau..
takpe la..korang g dulu la.nnti aku ikot blakang ek.

menda aku tulis ni? tahpapetah..merepek je. ok la..moralnya di sini, jangan sia2kan peluang yang ada yer..


slamat menuntut ilmu dengan amanah!


0 komen panas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...