7.1.10

kakak | suasana | joging

Assalamualaikum w.b.t...........

entri aku kali ni mengisahkan banyak tagline.


1) kakak - tu gelaran baru aku wat sorang makcik ni.
walopun da bergelar makcik..namun,demi menjaga ati dan prasaan beliau..
aku gunakan panggilan kakak tersebut.Contohnyer........
"kakak...saya pening la kakak.macam mana ni kakak?"
beliau sering mencari pasal dengan aku..mungkin itu cara beliau dalam berinteraksi dengan aku yg supan sintun ni.atau mungkin juga aku leh berkawan dengan beliau sehingga kini akibat perbuatan saling tak puashati kami ini.
tapi kakak ni la banyak tolong aku wat menda2 yang dari bukan2 sehingga la menda2 yang berfaedah (kadang2)

kami juga saling berinterkom line "panas"....kerana kakak ini hampir terkenan tidak dapat membezakan angka 8 dan 9.tapik berkat kerjasama aku dan dia..dia terhindar dari sumpahan tersebut...sekian......

aku : Assalamualaikum.........
kakak (bukan nama sebenar) : Waalaikumsalam......(gaya tersendiri)


2) suasana- serabot gile suasana opis..aku rasa cm dalam mode blur hari2.
kena blaja dari awal menda yang ditinggalkan..pening sambil pening2 lalu aku pening lagi...
nasib baik la ada yang membantu..dah la ada seorg hamba ni.leh sampai dia nak isi borang dia sendiri..suruh aku tuliskan nama dia,no telefon dia,jawatan dia...apakah busy sangat dia tidak terperi.meluat lak tengok..choi~~
pape pun aku sdg berusaha untuk memahami satu persatu dengan tabah..alahai~

3) joging - wah...gile la.plan joging da 3tahun..tapi lum terlaksana lagi secara efektif. so,ingat tahun baru ni..nak pasang azam la kan..rajin ler pegi berjoging.tapi bila ngah semangat.ada je halangan.hujan lebatla.tak bawa baju la pe..aish.sampai da beberapa kali mengecewakan *si polan (bukan nama sebenar) .... ahak. moga esok tak hujan kerana aku akan bawa baju siap2 tuk berjoging..hahaha.


5 komen panas:

dje' said...

chaiyok2.. mari sama-sama menunaikan azam untuk berjoging.. ha3

biblawa said...

jija..aku rasa kite ngah bersemangat sketika.hujan sehari...setahun kita da ilang semangat tuk berjoging..hahaha~

cHikeBumboOm said...

kakak jawab : no more jogging plan after this...kakak BIZI !!!! huh!!!

biblawa said...

alah kakak manis...jom la joging.
saya pakai baju siap2 tuk berjoging pasni ke opis yer kak...hakhak~

damha said...

berjogging ni merupakan salah satu drp aktiviti sukan yg boleh menjaga kesihatan seseorang...bila kita berjogging...badan kita akan berpeluh sekali gus bahan toksid akan keluar melalui liang2 peluh..badan akan terasa segar n sejuk bila titik2 peluh membasahi badan....oleh itu adalah disarankan supaya kita semua supaya berjoging seminggu sekali....jika perlu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...