7.12.09

sakit | hati | bengang

Assalamualaikum w.b.t........



sakit hati & bengang - simptom di mana aku rasa cam susah nak bernafas cz kekurangan oksigen dalam hati (sesuka hati aku je wat teori tetiber).rasa cam dendam, hilang percaya, rasa tidak puashati dan menyampah. kalau boleh, malas nak amik port da dengan menda2 yang menyakitkan hati ni dan dengan sesiapa saja yang terlibat dalam aktiviti yang telah menyakitkan hati ini..


kerana kesan nyer cam menebal sikit..heh~~

mula la menda yang bukan2 & yang negatif suma kuar dalam fikiran.kalau tak berkawan or takde kaitan dengan manusia2 yang menyakitkan ati ni pun takpe kot...tak rugi


p/s kpd diri : jadikan pengajaran supaya tidak sakit hati lagi...........


7 komen panas:

miss leya said...

kak bib..nape??? story sket..

kak la said...

dol ko menyirap ngan sape wei..sakit ati la bagai...mcm2..huhu..

biblawa said...

hehehehehehehehhehehehehehehe...

leya : hehe..ishk.kalo duk cte sket kat sini takkan abis.kte kna bergosip panjang.ahak...

kak lah : ishk...nyirap ngan kak lah ler.bukan nak hulir2 kit kat adik mu yang serba kekurangan ni..(tetiber je).ada la...rahsia U~

SA said...

sakit hati~~ skit sekali bila melihat kau pimpin tangan dengan si dia, sayu hati, syu sekali...

cuba dengar lagu spin--> mengusung rindu ni...hehe..gerenti hilang sekali marah dan duka tuh.

damha said...

bila hati dah sakit ...
bisa diubat dgn senyuman..
bisa dicari penawarnya...
moga dirimu kan temui jua....
hukhukhuk

Cik Bib said...

@SA : huhu....tapayah nk karaoke kt sini. hahaha.....

Cik Bib said...

@damha : makasih damha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...