6.11.09

ada | apa | dengan | sayang ...??


SATU :
"harap sgt awk bc msj2 luahan hati saya...mungkin hati awak akan terbuka utk terima saya kembali...
Awak,saya selalu menangis setiap malam sebab rindukan awak..sebelum tidor,mesti saya teringatkan awak..
Awak,jika awak beri peluang sekali lagi, saya janji akan jaga hati awak betul2..hari2 saya akan bagi awak ayat yang romantik..saya nak tengok awak happy bila dengan saya-sedih dengan saya-nangis pun dengan saya..
saya nak kongsi segalanya dengan awak...Awak, buka la telefon awak tu. Baca la mesej2 saya ni..Mengertila hati ini yang setia pada awak..Yang sangat cintakan awak..Bukalah handphone awak tu.Saya sayangkan awak".

DUA :

" 5sebab yang aku rasa :
1- sbb aku sayang sangat2 kat kau
2- sbb aku perlu jaga kau dari semua segi
3- sbb aku rasa kita serasi berdua
4- sbb kita boleh jadi lebih baik kalau kita sama2.
5- sbb kau baik dan kau perlu lelaki yang terus maintain jaga tingkah laku kau tanpa mengubah apa2 dan terima seadanya......................  "



sayang tidak bererti memiliki tetapi cukup mendoakan kebahagian buat insan yang bukan milik kita.
sayang juga bukan hanya pada kata2, ucapan sayang dan wang ringgit semata..tapi pada keikhlasan bagi hidup2 yang mendatang.

4 komen panas:

dje' said...

5sebab yang aku rasa :

1- sbb aku sayang sangat2 kat kau
---> tapi aku x syg kat ko, faham x?

2- sbb aku perlu jaga kau dari semua segi
---> xkius mee, sy dh besar leh jaga diri sendiri

3- sbb aku rasa kita serasi berdua
---> fikir apa yg ko rasa jer? pernah fikir apa yg aku rs?

4- sbb kita boleh jadi lebih baik kalau kita sama2.
---> aku rs aku jd makin teruk bila dengan ko

5- sbb kau baik dan kau perlu lelaki yang terus maintain jaga tingkah laku kau tanpa mengubah apa2 dan terima seadanya......................
---> sbb aku baik? then ko nak ckp ko baik lah? so terima lah seadanya, hati aku bukan utk ko.. ko bukan lelaki yang baik kerana memaksa. ko cuma lelaki ego yang cuma nak aku patuhi semua kehendak ko.. so, boleh ker ko buat aku bahagia kalau mcm tu?

biblawa said...

pergh...jija mmg cikgu cinta la.ahak~~i like ur answer.suma nya ganas dan bermakna..wakakakaka!
jija...jija....hahaha!

dje' said...

bukan cikgu cinta la... hidup aku sndr pon terumbang ambing.. just berckp ikot pengalaman

biblawa said...

eceh...ya loh.pengalaman yer cik kak.tu la pasal..takpe la jija.bia masa yang menentukan.adoi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...