19.10.09

tiada aktiviti | bosan

Assalamualaikum w.b.t............


hari ni sangat bosan...tiada aktiviti yang mencabar dilakukan. duk on9 ja dari tadi sampai da Xtau nk surf pe da..

hehehe....kawan2 lak busy jep. suma de hal.nak angkat mak kat uma openhaus la...itula ini la.termasukla c jija..kat ym org duk ajak lepak.dia sibuk sidai kain la ape..mendatangkan marah. my mum lak ajak g openhaus.tp malas sangat nk pegi..my mum g dgn adik jep. tinggalla aku yg kelaparan.....

tunggu punya tunggu member aku sorang ni sampai KL sampai la aku tertidor2.nasib bek dia kol aku leh tersedar.kalau tak,kensalam la vibrate nset ni nak kejotkan aku...mmg Xda efek.da lama Xtdor ptg..rasa cm mereng ja pala aku ni.da tu,barula aku g makan dengan lajunyer.lapa da kot.saba je la...tp nasib bek la de gak geng nk duk lepak makan sama. akhirnya~~

makan punya makan...abis suma makanan aku.lapo betul yer cik bib ni..ahak~ da gosip2,sembang punya sembang...da malam da. aku pn penat da....serius hari ni mmg langsung takde aktiviti..leh jadik stress dwatnyer.

malam tu pulak, duk la tolong lipat kad kawen abg aku yg bakal kawen sebulan lagik...duk lipat sambil mesej kawan aku yg sdg kebosanan sama spt aku...hadoila.da nasib kite...

then, da tgh malam ni mata still Xmo tdor lagik..tpaksa on9 sambil tgok pe yg bez.dan jumpa la sesuatu yg bez...aksi2 spontan yg siap d'edit.pic ms last day aku kat Jujurco...dorang suma sporting time ni.hahahaha.... layankan aje..zaaz~

 
bawah (dr kiri) : wandi - mat no - nizam.
atas (dr kiri) : kak ani - bib - abg J - man kobena - shuk.


p/s : sila jangan tiru aksi ini di rumah yer...sungguh kurang supan dan bersifat ganas.ahak~


1 komen panas:

damha said...

semua ni bakal pelakon power ranger siri terbaru ka...he3333

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...