3.10.09

kisah aktiviti seharian

Assalamualaikum w.b.t..........


dekat 4bulan..banyak r menda2 yg ntahpape blaku dalam usaha menghiburkan hati. contohnya sepanjang 4 bulan kat Jujurco ni...mcm2 hal la ~ pening pala dwatnye.tapi ingat lagi masa baru2 masuk..cm sengal je.suma cam muka eksen ja cz tak kenal.da la msuk sama2 dgn shuk..lagila suma wat Xlayan..aku ngan shuk da cm bengong je bersembang ber2 jep.....tapi pas ade 1event tu..baru la ktrg bertegur sapa dgn staff lain..bila da kenal..lagi skali pening lak cz masing2 tunjuk sifat sebenar

ingatkan dorang cam baik sangat jep..rerupanya langsung tak..hahahahaha ~

semua cam berpura2 je rupanya....tp dorang suma bez.happening sangat keje jap kat sini.mcm2 hal..ramai gak staff kat sini.ingatkan sikit jep ~ dept pun ade banyak rupe nyer. tp Xda r banyak sgt..Antaranya adalah seperti di bawah : hehehehehe~

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kak ct : ni supervisor ktrg..beliau ni cam serius sangat ms 1st time aku kat c2. tapi da lama2 perangai beliau mengalahkan ktrg yang muda remaja ni ha...tapi beliau ni baik la jugak. tak tau la dia berpura2 je ke or btul iklas.
## tp beliau telah banyak la ajar ktrg.dpd tak tau pape..jd tau. pasal dreamweaver+ASP suma. slalu bawa g ikut beliau g berjumpe client, duk sama2 kat bilik server MPKj, bergosip bersama2 dan banyak perkara tak berfaedah jua dilakukan bersama...beliau juge btanggungjawab mengubah aku dpd sopan santun menjadi supan sintun..pendek kata dia bleh dikatakan ok la.tapi tak bermakna baik. susah tuk di jelaskan di sini.

dia nak kawen 5hb disember ni tp leh rilek je cam nk kawen tahun depan.tema kuning diraja..layankan aje.semenjak beliau hendak berkahwin ni kejiwangan nya makin menjadi2 membuatkan aku risau adakah kejiwangan beliau teersebut boleh berjangkit...oh tidak! jiwang2 is not allowed..plz! tu je la nk ckp psl kak ct sifir ni...cz bak katanya.masa depan aku d'tgn beliau.

jija : beliau ini degil sangat orangnya...beliau sebaya tp nengok gaya cm beliau ni kakak aku jep cz dia cm serius sikit dr aku.hehehe~kami sering bergosip dan bertuka pendapat mengenai masalah kesan rumah hijau, masalah negara dan sebagainya di yahoo messenger.

## ktrg suka tanya jija ni pasal coding2..beliau mmg expert.cayala jija..tapik beliau ni mcm2 penyakit ada.kejap sesak nafas r..demam la.gastrik la...da tu g klinik.cakap dokto tipu..hahaha~

padahal beliau yg tak moh makan nasi..tapik makan roti la dan banyak lagi makanan2 Xberkhasiat yg lain..ape kejadahnyer semua ini?ceh~

punca beliau sesak nafas dan gastrik katanye berpunca dpd "jagung"..haha!klakar jep...

farhan : beliau seeorg yang serius gile..menakotkan.kalau la beliau drop ktrg..rasa cm tak boleh terima je.cam aneh~haha!

## ktrg takot nak tanya beliau pasal coding cz beliau cm busy la..takot nak kacau.beliau sentiasa mood bekerja.hehe.. beliau belum bagi ktrg duit raya walaupun beliau telah tuka duit rm5 banyak di depan mata ktrg.cis abg farhan ni....
cewah..dan2 tu nk pggil abang.hahahahaha~

abg shakir : abg ni muka baik sangat tp ingatkan beliau sgt baik tetapi rupa2nya tidak juga..loya buruk gak.
## beliau slalu hilang dan tiada di opis...keje luar.tetapi beliau juga adalah technician yg handal..hehe!duit raya yer abg shakir..ini rancangan berbayar.sila faham!heheheh~

adik : ntahsapa nama sebenar mamat ni..aku pn tak tau.mcm geli-geleman je lelaki da beso pjg duk panggil adik.tak brutal langsung.cam tak leh dterima akal je rasanye..ceh! dia ni sangat jahat karakter nye...suka menjerit tanpa motif dan berkeliaran d'mana saja...rasanya dia ini adalah technician jua..konpius.heh!dia la punca segala kekejaman habisnya kuih siput..sungguh tidak berperikemanusian sifat mamat ni......

amran ajmain (bukan nama sebenar...): amran ni ms aku bru2 msuk..kan men eksen.tapi da lama2..dia banyak bunyi plak.

## dia sgt besar..maksudnya di sini-dia ni tinggi lampai orangnyer.hakhak...ayat cover!dia juga slalu menghilang dan selaku manusia yg patot bertanggungjawab thadap misteri kehabisan kuih siput dsamping dak adik..

kerana mereka berdua telah menghabiskan kuih tersebut tanpa rasa belas kasihan terhadap org lain yg kepingin makan kuih tersebut..

apai : mamat ni ms mula2 ktrg msuk keje..dia la satu2 nya mamat yg rajin menegur kami. walopun kata2 nya sukar dpercayai tetapi dia ni pelik orangnya.kelihatan asik baran, cedera, luka, kulit koyak dan pelbagai kcederaan yg di alami...dia slalu bercakaran dgn alif. cam tom n jerry...heh!

abg kamal : abg ni senyap je. mmg susah nk dgr dia cakap..bila dia cakap cam de loghat org pantai timor lak.

tapi dia pn jarang ada kat opis. tp kelihatan abg ni cam baik jep.dan asik nk suh aku wat air je oren je..tau la aku pnah wat air oren manis dan dia asik mnta air je sejak hari kejadian.hehe...

zaki : tak brapa kenal pn..tp kalo dorang da stat menyakat..boleh tahan ligat.sehati sejiwa dgn abg kamal ni.

alif : hanya amran dan kak ct je yg mengenal hati budi nya..dia sering bekerjasama dan bgaduh bersama dgn apai.hehe..

ini saja la komen tuk bahagian dept IT & Software..yang lain2..kita usha kat entri yg len yok.hehe! 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

** pesanan : jangan terlalu merindui saya lepas ni..nnti leh jatuh sakit.kahkahkah!

1 komen panas:

damha said...

wahh banyaknya karekter staff yg cik bib komen....apa pula komen cik bib ttg saya sejak cik bib mengenali saya...he3333

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...