17.10.09

......berakhirnya........

Assalamualaikum w.b.t..........

hehe....akhirnya, da sampai pun 4bulan tersebut. maknanya di sini..tamatla suda tanggungjawab aku sbg STUDENT kat jujurco nih. aiseh..cam cepat je masa berlalu n banyak la kenangan yg tinggal kat situ. hahaha..yg paling latest adalah insiden gaduh dgn minah tol ms nak ke kajang. memang cari nahas la pmpuan biadap tu dgn aku..silap orangla kan.abis keluar watak sebenar aku depan kak ct. memalukan..hilang suda ksopanan dan kesusilaan aku dek dsebabkan pmpuan tsebut..baran aku dwatnyer weh.hadoila....~

pasni kak ct msti rindu nk bawa aku ke kajang sambil makan goreng pisang n cendol dlm ujan dsamping bergadoh dgn minah tol yg sungguh biadap.msti uma dia takde tv nk tgok iklan "budi bahasa budaya kita".

last day ni..ehm~ sempat la blaja cane nk slice web yg da design then sempatla bergurau2 senda wat kaliterakhir bersama mereka semua..hehehe~ 

adalah juge bargambar2 kenangan bersama mereka dan bersalam2an lambang memohon maaf...hehehe~

pasni msti kat dept IT tu aman damai dan bahgia tanpa ktrg memekak kat situ. barula tenteram jija - paan dan kak ct wat sistem dorang. kalo de pn tu c man tu suka datang wat kacau...hakhak.

da last tu rasa cam terima kasih n syukur cz dapat kenal dorang suma..baik2 belaka (ayat tulis dalam blog ni jep....nampak lambut n bersopan..hahahahahaha~)

moga terus kenal dgn dorang sampai bile2.....tata..titi..tutu...tut..tut...tut....

0 komen panas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...