28.10.09

ada | apa | dengan.........?

Assalamualaikum w.b.t...........


K.O.S.O.N.G = Z.E.R.O = N.U.L.L = 0

camtu la boleh digambarkan hidup ni sekarang ni..lepas satu hal..satu hal yang datang.
tapik sebagai manusia biasa..mmg itu la realiti hidup ini. kena la tabah menghadapi.
kalau lah aku dapat pusingkan balik kehidupan ni dan perbetulkan semuanya..mesti syok kan?aish~
skrg ni, da takde pilihan...nak tak nak. kena la hadapi satu2 permasalahan ini..ehm..
kat mana nak mulakan dan mcm mana plak ending pn tak tahu...serius tak nampak ape2 hint..
cm sesat pun ada..sesat kat tengah laut..tak nampak pape.semua sama je...depan belakang..kiri kanan.

hari2 dapat nukilan2 yang berbentuk mencari kesilapan diri dan rasa bersalah..tp aku abaikan saja.kuatkan ati..tinggikan ego..lupakan satu persatu.ehm..dalam masa yg sama....datang pulak satu lak cam sdg menggodam hati ngan perasaan tersebut..aku pulak da hampir tidak mmpunyai prasaan...agak sukar disitu.adoyai...sabar je la.tp tu bukan tujuan sebenar hidup ini.maka, utamakan yang sepatutnyer. moga kehidupan ini tidakla sesukar yang digambarkan. hopefully.....................

10 komen panas:

dje' said...

aik? lain macam jer bunyiknyer..

"datang pulak satu lak cam sdg menggodam hati ngan perasaan tersebut.."

hati tu dah hampir2 tergodam ker? ahakz ahakz..

kalau hati dah tergodam, perasaan yg dah hampir2 nak hilang sebab kena virus tu pon leh di restore balik...

x kesah la saper penggodamnyer, asalkan dier betol2 serius dan memandang jauh masa depan.. :) bukan sekadar suka2 nak godam hati orang.. :D

biblawa said...

jija...ishk3x!nak kena delete entri ni..wakakakakaka~
tidak akak tergodam la..antivirus baik punyer.wakakakakakaka........

dje' said...

godam2 x der kaitan ngan antivirus.... hik3

biblawa said...

aleh..ni godam ati.alahai...eceh.lagu pn de virus pe.cthnyer...melly n yusri-aku dibius cinta..kahkahkah.geli geleman siot~ya ampun...............

Cik Mira said...

huuu akak tgh dilamun cinta ke ape ni? :D

biblawa said...

mira...ne ada la.akak sdg try mode gedik disitu..kak bib gedik.sesuai tak?hahahahaha...asik pat nama timangan gangster je.tuka la polak..ahak~

dje' said...

ala bibah tipu.. hati dier nga digodam2 pencinta wanita sebenarnyer.. hampir2 tergodam dah tu....... :))

biblawa said...

eh..eh..dak jija ni.dia lak yer2 ni.takde maknanyer cik jija oit.godam jija kang,tau la....ahaila terbayang ciken cop~

Cik Mira said...

kak bib gedik?
haha tak sesuaiiii
kak bib ayuu~! :D

biblawa said...

ayu~wah..apakah benar?kahkah...
mira...jgn ckp camtu.akak da tersipu2 ni..hahahahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...